Göteborgsmässan 2012

I lördags åkte jag och Lotta till mässan i Gtb. Vi hade riktigt roligt, upptäkte att Lotta inte heller är riktigt klok (på ett väldigt positivt sätt). Känns så skönt att träffa lite "egna vänner" i Varberg nu när det är klart att jag ska flytta dit.
Vi snurrade runt på mässan i flera timmar, så tillslut blev det helt stopp i huvet av allt små plock, stämplar, papper, färger osv... Men det blev väldigt mycket inspiration och pyssel-energi-depån fylldes på ordentligt =)
Och naturligtvis en hel del inköp =)


Så nu längtar jag som bara den tills vi har fått flytta in i vårat radhus så jag (hrmm...sambon) kan bygga upp mitt pysselhörn så jag kan sitta i MÅÅÅNGA timmar och bara pyssla =)

Ha de så bra alla <3

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt med mässa, längtar tills 5 maj då vi har vår här i Gävle.

Du har fått med dig massor av fina saker hem, ser jag;)

Lycka till med flytten! Hoppas du får till ett fint pysselrum där du kan skapa finfina saker.

Glad Påsk! Hoppas du får äta många ägg.

Kram

2012-04-06 @ 09:58:13
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Hej! Vi har mässa vår och höst i Gävle. I höst är det lördag 29 september som gäller, hoppas du kan komma då istället.

Varmt välkommen!

2012-04-09 @ 10:46:18
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0